Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem poważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za syntezę testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W czasie spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, lecz łatwo go uzupełnić przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza produkcję spermy oraz zwiększa czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która działa na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli musimy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja