5 typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że treningi ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy stosujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tani cialis